Başlangıç > Ensest Seks Hikayeleri > Amcamın kızını sikmemin haklı gururu

Amcamın kızını sikmemin haklı gururu

Alo Seks Hattı : 0088 18 201 808

merhaba gençler ben 26 yaşındayım ferhat adanalyım size bize misafirliğe gelen amcamın kızını nasıl siktiğimi anlatıcam o gün hava çok yağışlıydı evde tektim ben de arkadaşlarla akşam üçlü saracaktık ama akşam olacağı için evde bekliyordum derken kapı çaldı ve sırılsıklam bir halde amcamın evli kızı hacer geldi her tarafı su içindeydi göğüslerinin uçları belliydi o kadar seksi geldi ki gözüme kafam güzel olsaydı anında yarağı dayamıştım acımadan neyse bunu içeri aldım dedim gir bizden bi şeyler giy odaya soktum girdi başladı soyundu bende bunu gözetliyorum mal kalktı tabi içeri girdim bşir anda dedi ki napıyorsun hiç dedim çok güzelsin sana bakıyorum çık dışarı dedi üzerine sikiş için gittim dudaklarına yapıştım bırak bağırırım dedi kızım kendin geldin dedim kimse inanmaz sonra bunu yatağa attım üzerine atladım baktım ki bu da gönüllü ne o dedim sen de istiyorsun galiba bana dedi ki kocam iki aydır el sürmüyor hasta ooo dedim tamam sana bi açılış yapmam lazım bunu bi güzel siktim çünkü güzel sikersem yine gelir diye düşündüm ve haklı çıktım artık sürekli gizli saklı sikiyorum ve hep kafamız güzel takılıyoruz onu da alıştırdım.

Alo Seks Hattı : 0088 18 201 808

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın